مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 آبان 1402 ساعت 14:402023-11-17سياسي

بیش از  53 هزار تماس در سامانه سامد ثبت شده است


رییس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری گفت: بیش از  53 هزار تماس از روز چهارشنبه تاکنون در سامانه سامد ثبت شده است، همچنین در میزهای ارتباطات 30 گانه13 هزار و 389  ارتباط، - ایسنا/چهارمحال و بختیاری رییس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری گفت: بیش از  53 هزار تماس از روز چهارشنبه تاکنون در سامانه سامد ثبت شده است، همچنین در میزهای ارتباطات 30 گانه13 هزار و 389  ارتباط، تماس و ملاقات چهره به چهره با نمایندگان تام الاختیار دستگاه ها برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین احمد صالحی 26 آبان ماه در جمع نمازگزاران چهارمحال و بختیاری ضمن تشکر از مردم استان به دلیل استقبال و همراهی با رییس جمهور، اظهار کرد: دولت اقدامات ارزشمندی برای مردم استان انجام داده و همیشه تلاش شده که مشکلات مردم برطرف شود.

وی افزود: قطعا اقدامات دولت صادق الوعد در عمل دیده می شود، البته وجود روحیه تلاش در مسئولان استان بهترین اقدام برای خدمت رسانی است، می توان گفت روحیه جهادی در مسئولان استان وجود دارد و این نشان از عزم راسخ نظام به مردم است.

صالحی گفت: شخص رییس جمهور استان را ترک کردند اما همچنان خدمت ها ادامه دارد و 30 دستگاه تا پایان ساعت 18 امروز در استان هستند، یعنی هر کدام نماینده تام الاختیار دستگاه های مختلف اند که پاسخ ها داده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از  53 هزار تماس در سامانه سامد ثبت شده است

بیش از  53 هزار تماس در سامانه سامد ثبت شده است